Set Vitamin, Vivix

BUERGER ANGKARA ROKOK – DIPOTONG JARI KAKI DAN TANGAN AKHIRNYA

buerger

Rokok sememangnya mampu mencetuskan pelbagai penyakit yang boleh membunuh, termasuklah sejenis penyakit saraf yang membawa kemudaratan iaitu BUERGER. Walaupon penyakit ini jarang di dengari atau dibincangkan , namun tidak bermaksud ia boleh diabaikan. Wahai Sang Perokok Tegar, hentikan tabiat kotor itu sekarang kerana kelak ia akan memudaratkan akibat Buerger.     APA ITU BUERGER ? Penyakit Buerger ini jarang sekali…

Read More

Testimoni Set Vitamin

Rahsia Tulang Belakang Patah Bercamtum Semula | Testimoni

  Assalammualaikum..Saya Muhammad Faiz Bin Ahmad berusia 23 tahun. Saya ingin kongsikan #ShakleeEffect saya kepada semua. Sebenarnya saya sebelum ni anti-supllemen tau! Tu lah orang cakap, bila tak sakit memang kita tak cari supplemen-supplemen ni..Bila dah kena sendiri baru rasa kepentingannya. Jom ikuti kisah saya.. Saya terlibat dalam kemalangan jalan raya awal bulan 3 tahun ni. Semasa tu saya menunggang…

Read More

Uncategorized

Vivix ®

Minuman Botani yang Lazat Kod Produk: 10320 (150 mL) Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Keistimewaan Shaklee Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam…

Read More

Uncategorized

Cara kurangkan Asid Urik Dalam Badan Dengan Cepat

Assalamualaikom , Mesti ramai yang nak tahu bagaimana cara kurangkan asid urik dalam badankan.Entry hari ini saya akan bercerita serba sedikit mengenai penyakit Gout dan juga cara kurangkan asid urik didalam badan yang menyebabkan gout dengan cepat dan selamat.                                 Gout ni adalah keadaan dimana…

Read More

Uncategorized

Ketahui Rahsia Osteoarthritis Sembuh Setelah Sekian Lama

Apa korang rasa bila ayah korang yang dah 16 tahun menghidap Osteoathrithis, dulu siap kena usung nak ke klinik dan hospital. Dulu kalau gerakkan kaki bunyi berkeriuk macam engsel pintu berkarat, berjalan siap keluar bunyi macam tulang berlaga. Ayah memang dah wajib operate masukkan besi dekat left hip joint, tapi sebab kerenah birokrasi, doktor batalkan balik operation. Dari boleh bawak…

Read More

Uncategorized

Awas! 5 Penyakit Yang Berkait Rapat Dengan Menopause | Ia Harus Di Rawati

Apakah maksud Menopause? Adakah menopouse itu satu proses akibat perjalanan usia atau satu proses biologi yang melanda tubuh kita? Apabila seseorang meningkat usia pelbagai perubahan terjadi kepada tubuh kita justeru menopause boleh dianggap satu penyakit yang mengganggu mental fizikal biokimia dan emosi misteri Menopause dirungkai oleh pengkaji-pengkaji .  Menurut pengkaji DNA apabila enzim telomorase yang merangsang replikasi sel berkurangan maka…

Read More

Uncategorized

Ketahui Rahsia Bagaimana Sakit Dan Lenguh-lenguh Badan Hilang Dengan Cepat ( Testimoni Vivix)

Assalamualaikum. Saya Wan Zainab Bt. Wan Muhammad berusia 29 tahun. Mempunyai 2 orang cahaya mata lelaki. Saya suri rumahtangga yang bekerja dari rumah. Saya merupakan ibu yang aktif dan sibuk dengan aktiviti luar. . Selepas melahirkan anak kedua, saya mengalami masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh, sakit belakang dan kerap letih. Situasi ini saya sedar sewaktu anak kedua berusia 7 bulan. Anak…

Read More

Uncategorized

Rahsia Nenek Hilangkan Gout Cara Semulajadi

Seperti yang kita semua tahu ,Gout nih punca adalah dari bacaan asid urik yang tinggi . Bila dah tidak terkawal mula lah ia akan dan asid urik mula terkumpul di bahagian-bahagian sendi ia akan terjadi lah Gout. Gout ni adalah keadaan dimana berlakunya keradangan yang menyebabkan kesakitan di bahagian tendon, sendi dan berlakunya pembengkakan.  Sendi metatarsal-phalangeal di tapak kaki adalah…

Read More

Uncategorized

Cara Turunkan Bacaan Darah Tinggi Dengan Cepat Dan Semulajadi | Testimoni Vivix

Hipertensi atau lebih dikenali sebagai darah tinggi adalah tidak asing lagi di kalangan masyarakat kita . Ia juga di kenali sebagai Pembunuh Senyap No 1 di Malaysia . Oleh itu tidak hairan la ramai di antara masyarakat kita sangat sinonim dengan penyakit darah tinggi ini . Entry hari ini saya kongsikan kisah seorang penghidap masalah darah tinggi yang dihidapi Puan Arbayiah…

Read More

Uncategorized

Cara Mengatasi Hyperthyriod Dengan Selamat

Hyperthyroid mungkin sesuatu yang asing dan jarang didengar oleh kebanyakkan orang. Namun ia sering menyerang dan jika tidak terkawal boleh menyebabkan masalah jantung yang serius, masalah tulang, sehingga mencapai peringkat krisis dikenali thyroid Storm. Hyperthyroid berpunca apabila kelenjar thyroid/ tiriod menghasilkan hormon thyroid yang berlebihan dari sepatutnya.Thyroid merupakan kelenjar yang terletak dihadapan leher kita. Ia berfungsi untuk mengawal metabolisma badan…

Read More