Uncategorized

Rahsia Bagaimana Menangani Tulang Retak Dengan Cepat : Testimoni Vivix Shaklee

Kisah ini di ceritakan sendiri oleh Puan ziela mengenai kisah beliau ketika menghidapi masalah tulang retak akibat satu excident di rumah beliau. Puan ziela berkongsikan cara bagaimana beliau sembuh dari masalah keretakan tulang yang dihidapai .
.
Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix.
.
Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas. Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. “Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah” sambil menangis.
.
Mintak suami ambilkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan.
Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut.
2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu. 
.
Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.
Jika anda menghadapi masalah yang sama dan ingin berikhtiar dengan vivix dan supplement shaklee untuk masalah ketakan tulang anda boleh menghubungi saya call/whatsup 0164459690. 
Saya akan memberikan konsultasi dan tips cara makan  yang terbaik buat anda .
Hafizah Zamri | kakcikWhatssap/ call: 0164459690Your most wanted Shaklee Independent Distributor . Fb : Hafiza Zamri AcikFanPages : Kita sihat
Jika mahu membuat Pembelian secara terus melalui online boleh klik sini 
 TULANG RETAK (VIVIX)

Jika anda ingin membuat pembelian vitamin yang lain juga anda haruslah menghubungi saya supaya saya dapat memberikan konsultasi dan vitamin yang tepat bagi setiap masalah anda.
Dan di ingatkan Selepas membuat pembelian anda haruslah menghubungi saya untuk jadual makan yang betul 
Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee Kulim Sejak tahun 2015 lagi dan membuat Cod di sekitar kulim , Kulim Hitech , Sg ular, Lunas , Kilang Lama termasuk Giant dan Tesco Kulim.Saya juga mempunyai perkhidmatan pengeposan diseluruh Malaysia dengan serendah rm10 sahaja termasuk Sabah dan Sarawak.
PENGEDAR SAH SHAKLEE KULIMPENGEDAR SAH SHAKLEE LUNASPENGEDAR SAH SHAKLEE SUNGAI ULARPENGEDAR SAH SHAKLEE MACHANG MERBOKPENGEDAR SAH SHAKLEE KULIM HITECHPENGEDAR SAH SHAKLEE KILANG LAMAPENGEDAR SAH SHAKLEE SEBERANG JAYAPENGEDAR SAH SHAKLEE UITM PENANGPENGEDAR SAH SHAKLEE PERDA

PENGEDAR SAH SHAKLEE IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE ST18 IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE BOTANI IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE MERU IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLEBANG JAYA IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE TAMBUN IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNWAY IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE KG KEPAYANG IPOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE PERLIS
PENGEDAR SAH SHAKLEE PADANG BESAR
PENGEDAR SAH SHAKLEE ARAU
PENGEDAR SAH SHAKLEE KELANTAN
PENGEDAR SAH SHAKLEE SABAH
PENGEDAR SAH SAHKLEE SARAWAK
PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNGAI BULOH
PENGEDAR SAH SHAKLEE PAHANG 
PENGEDAR SAH SHAKLEE TERENGGANU

Desclimer : Vivix dan supplement shaklee bukan lah tujuan merawat tetapi hanya sekadar makanan tambah bagi mencukupkan nutrisi dan membekalkan tenaga .

Tagged ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *