Uncategorized

Persoalannya mana yang terbaik .. Kurus Ke Gemuk .??

                                                 
                                                 Pengedar shaklee kulim , pengedar shaklee simpang pulai , set kurs , set naik berat badan ,pengedar shaklee ipoh
Kurus salah gemuk lagi lah salah ..
Maaf sbb guna 2 term yg sgt sensitip nih…
Tapi nih kenyataan yang kite hadapi skrg nih kan ..betul atau tidak? ..
Cakap jela ye ..coz memang itu lah kenyataanya ..
Bila dah kurus org kecam2 ..ini pulak gemuk dah tentu kene kecam ..bg org2 yang mengecam nih diorang memang begitu agaknya sejak lahir .opssshh ..mungkin dilahirkan serba serbi ..so diorang xphm perasaan kite ..
Jap2 ..jgn korang ingat tgk profile picture kak cik …kak cik nih kurus boleh la ..korg jgn ingat kurus2 kak cik xkene kecam ..dari kecik smpai la besar ayat2 dah biasa dah ..
Kurus atau gemuk bukan satu lagi isu ..nak xnak je..semua pilihan kat tgn sendiri ..
Tapi yang penting ..kak cik nak bgth korang wajib n sgt wajib jaga kesihatan , jaga pemakanan dan kehidupan harian korang dengan sebaiknya ..
Kurus atau gemuk comfirm ke sihat? ..
Xsemestinya kite sendiri xpasti ..tp bila kite jaga diri kite n jaga pemakanan in sya Allah semua akan baik2 sahaja ..amalkan gaya hidup sihat ye awak ..
Mana xmakan sayur buah n lain2 tuh xcukup zat tuk korang mesti la ambil supplement tuk topup mana yang xcukup ..betul x…
Dengan ini kak cik nak bagitahu kat korang semua ….
Bagi yang rasa berat korang terlebih lebih baik cek balik cara hidup anda pemakanan dan rutin harian ..adekah ia terbaik bagi korang  .. kerana mejoriti yang berbadan besar n berat berlebihan berkemungkinan mendapat penyakit kronik dengan mudah ..
Berapa % rakyat malaysia yang mengalami obesiti diusia masih muda remaja bahkan ada yang masih kecil lagi …xperlu dinyatakan ..sgt menyedihkan ..
Bagi yang kekurangan berat badan dah kurus awak jugak xterkecuali untuk cek cara hidup awak coz jgn mudah selesa berbadan kurus kecik n kerana awak jugak mungkin xcukup khasiat yang sepatutnya ..
Jika awak2 semua memerlukkan bantuan mengurus n membesarkan badan ..boleh sahaja berpm dgn kak cik kerana mungkin kite akan berkongsi sesuatu yang baik ..
Kak cik bantu bagi org yang memerlukan bantuan ..kerana kak cik jugak seperti anda..
Kak cik tahu org sekeliling kak cik memerlukan bantuan yang teramat sgt ..
Percayakan kak cik  untuk bantu awak sihat ..
Jika awak memerlukan bantuan boleh hubungi kak cik untuk konsultasi yang terbaik untuk produk yang selamat berkesan dan semulajadi .




Nurhafizah zamri | 0164459690
Page | @KitaSihatselalu
Fb | Hafizah Zamri Acik
Instagram | Hafizah _jual_ shaklee

COD | KULIM | IPOH | SIMPANG PULAI 





@

pengedar shaklee kulim

#setkurus
#settambahberatbadan
#setkekalkurus
#settaknakgemuk
#alfalfa
#lecithin
#liveamazing
#shakleeeffect
#tsunamishaklee20
Tagged , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *