Uncategorized

Pengedar Shaklee Kulim | COD Kulim, Lunas, Kulim Hitech, Kilang Lama, Sg Ular

Shaklee dah tentu tidak asing lagi dengan dunia supplement kan. Jenama ini dah bertahan lebih 30 tahun di malaysia . Anda juga tidak susah untuk mencari pengedar shaklee dikawasan anda kan tapi perlu di ingatkan cari lah pengedar yang betul-betul ikhlas untuk membantu anda. Jika anda berada di sekitar kawasan kulim kedah dan sebagainya, saya lah pengedar shaklee kulim yang…

Read More

Uncategorized

Cara Atasi Gastrik : Pengalaman 16 Tahun Menghidap Gastrik Kronik Kini Pulih.

Hai,bertemu lagi kita dalam entry yang baru.ok topik hari ini kakcik nk kongsikan pada semua pengalamn seorang wanita yang mengalmi masalah gastrik sejak dari remaja lagi tetapi seleps 16 tahun menderita akibat gastrik beliau telah menjumpai menawar bagi masalah gastrik beliau.kini beliau tidak risau lagi bila menjelang puasa kerana bileliau boleh berpuasa seperti orang lain. Oleh itu kakcik kongsikn kisah…

Read More

Uncategorized

Resepi Ayam Masak Halia Berlada

Assalamualaikom ..selamat sejahtera semua . Hari nih lambat sikit la masaknya sebab dah masak nasik goreng pagi- pagi tadi . Ingatkan si anak dara nak makan rupanya dia nak juga nasik putih .Ok menu hari nih yang kakcik nak share pada awak- awak semua ialah Resepi Ayam Halia Berlada . Kenapa resepi nih jadi pilihan untuk hari ini ..sebabnya nenu…

Read More

Uncategorized

YOUTH SHAKLEE : Produk penjagaan kulit muka selamat tanpa bahan kimia merbahaya dan

Cantik, muda , jelita semua perempuan inginkannnya. Mesti ramai yang mencari produk penjagaan kulit muka yang berkesan, selamat dan bebas dari bahan kimia merbahaya kan. Kita sebagai wanita ni bukanlah tak nak menerima hakikat bahawa diri semakin berusia tapi kita sebenarnya tak nak mengorbankan pengalaman kita dengan sebarang benda! Kita hanya tidak suka melihat diri kita di dalam cermin yang…

Read More

Uncategorized

Resepi Sambal Kering Ikan Bilis Mudah

Hai.selamat membaca entry kali ni. Hari ini kakcik sangat-sangat berbesar hati untuk kongsikan resepi makanan favourite kakcik nih.kalau dah dapat pandang kiri kanan pon tak. Nasi wajib lah 2 3 pinggang sekali. Tak pe jangan risau metabolisma kakcik tinggi susah nak naik kilonya. Ok resepi hari ini ialah Sambal kering ikan bilis yang sangat mudah dan cepat .10 min pon…

Read More

Uncategorized

5 Cara Mudah Ibu Menyusu Kurus Tanpa Mempengaruhi Susu Badan

Kurus sambil menyusu kan anak? .. Boleh ke? Ramai yang ragu-ragu sebenarnya. Kebanyakkan dari kita menyangka bila menyusu badan tidak akan dapat kembali bentuk tubuh yang lansing seperti anak dara dulu-dulu. Mana tidaknya ibu menyusu akan kerap lapa dan ibu menyusu akan kerap makan untuk pastikan beliau cukup tenaga dan sebagainya bagi mengantikan semula apa yang telah di berikan pada…

Read More

Uncategorized

Kita Memang Di Lahirkan Menjadi Juara

Selamat pagi awak-awak Banyak betul tugasan 2018 nih ..berkobar2 semangatnya ..yang paling best tiada lagi kencaman-kencaman halilintar dari abg cik ..😂😂😂 Kalau tak berdarah telinga juga .. Macam biasa la kakcik nih kalau boleh semua bende nak buat ..kadang2 itu kesilapan terbesar kot ..sebab tak bagi peluang pada orang lain handle sendiri .korang cube bayangkan kenduri kawin sendiri pon DIY…

Read More

Uncategorized

1 Januari Permulaan Yang Owesome

Salam 2018  Permulaan hari pertama yang owesome ..untuk kakcik yang bergelar surirumah bergaji tiada halangan buat orang2 macam kami untuk melakukan apa yang kami mahu asalkan diizinkan pasti semuanya akan menjadi dan berjaya . Walaupon ibu anak 2 dan jugak menjalan kan bisnes on9 di rumah , kesana kesini dengan anak2 ..ke kelas menuntut ilmu bawa anak2 tapi masih kekal…

Read More

Uncategorized

Tanda-Tanda Carpal Tunnel Syndrom Dan Cara Mengatasinya

                                      Apa maksud Carpal Tunnel syndrom Capal tunnel syndrom “CTS ialah penyakit berkaitan saraf dan apabila saraf terganggu atau tidak berada dalam keadaan sewajarnya tangan khususnya pergelangan dan jari berasa kebas serta tidak selesa. “Terletak di bahagian nadi pada pergelangan tangan manusia,…

Read More