Uncategorized

Silau Mata Menurun Dengan Cara Semulajadi | Testimoni Vivix

Silau mata Jiha tinggi hingga perlu contact lense khas. . Bermula dengan masalah rabun, dah la power tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni. . Mata pun sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang alik…

Read More

Uncategorized

Tiada Masalah Mata Selepas Alami Stroke : Testimoni Vivix

Assalammualaikum…saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan.. . Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan2 yang lain.. . Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami…

Read More

Uncategorized

Rahsia Bagaimana Menangani Tulang Retak Dengan Cepat : Testimoni Vivix Shaklee

Kisah ini di ceritakan sendiri oleh Puan ziela mengenai kisah beliau ketika menghidapi masalah tulang retak akibat satu excident di rumah beliau. Puan ziela berkongsikan cara bagaimana beliau sembuh dari masalah keretakan tulang yang dihidapai . . Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix. . Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk…

Read More

Uncategorized

Cara Hilangkan Migrain Tanpa Ubat : Penghidap Migrain Selama 18 Tahun Kini Bebas Migrain

Migrain, salah satu penyakit yang kebanyakkan daripada kita pernah mengalaminya. Ia merupakan salah satu penyakit yang selalu berlaku di kalangan masyarakat. Orang yang mengalami migrain selalunya akan menyatakan sakit kepala di bahagian sebelah sahaja dan ianya kerap kali berlaku. Apabila berkata mengenai simptom ia juga boleh melibatkan  pelihatan iaitu mata dan juga deria lain sebelum terjadinya migrain .Ia juga boleh…

Read More

Uncategorized

Rahsia Bagaimana kanser Lymphoma Tahap 4 sembuh

Lymphoma tidak mengenal mangsa oleh demikian jangan ambil mudah jika ada di antara anda,keluarga atau orang sekeliling mengalami tanda-tanda seperti berpeluh pada waktu malam, demam, berat badan turun mendadak, kurang selera makan dan letih. Kesemua tanda-tanda tersebut berkemungkinan tanda-tanda kanser darah Limfoma Hodgkin (HL), yang boleh berlaku kepada sesiapa sahaja muda tua dan kita harus perlu berjaga-jaga kerana banyak kes…

Read More

Uncategorized

Cara Merawat Penyakit Tangan Kaki Dan Mulut ( HFMD)

Penyakit tangan kuku dan mulut ini semakin merebak di seluruh malaysia terutama di selangor penang dan kedah. Ia nya adalah disebabkan virus dan mudah dijangkiti oleh kanak-kanak yang berusia 10 tahun kebawah. Terdapat biji-biji kecil ruam yang berair seperti lepuhan akan muncul dinsekitar tapak tangan ,pergelangan tangan ,kaki dan juga disekita dalam mulut . Cara penyakit ini merebak hanya dengan…

Read More

Uncategorized

Tanda Awal Penyakit Tangan Kaki Dan Mulut (HFMD) pada Kanak-kanak Dan Mencegahnya

Ya Allah semakin merebak penyakit tangan kaki dan mulut ni (HFMD). Risaunya lah kan.semua ibu bapa mesti la gelisah tambah lagi ada anak yang bersekolah tu. Dalam kite gelisah kita perlu ambil tahu tanda-tanda awal penyakit tangan kaki dan mulut ni supaya kita sebagai ibu bapa boleh ambil langkah segera bila ada antara anak-anak kita yang terdedah dengan penyakit tangan kuku…

Read More

Uncategorized

Cara Merawat Buasir Semasa Hamil Dan Berpantang Dengan Cepat

Sakit akibat buasir mestilah sakit tambah lagi bagi ibu yang baru bersalin. Siapa yang pernah mengalaminya kadang-kadang ia juga membuatkan si ibu fobia bila waktu hujung kehamilan dan juga waktu kelahiran tiba . Perlu kita tahu  Bagaimana Buasir Terjadi kepada Ibu hamil dan juga berpantang ?  Bagi ibu hamil hormon progesteron yang tinggi boleh mengendurkan dinding salur darah terutama di…

Read More

Uncategorized

WAJAH YANG BREAKOUT TERUK AKIBAT PRODUK TIMBANG KILO KEMBALI CANTIK

Krim timbang kilo nih dah macam cendawan tumbuh dah dekat malaysia nih. Boleh pulak ada pihak yang tak bertanggungjawab buat tawaran bagi sesiapa yang ingin produk timbang kilo dijadikan sebagai produk dengan jenama sendiri dengan harga yang sangat rendah. Tahulah macam mana mereka boleh buat tawaran begitu sehingga tidak memikirkan tahap sampingan yang akan di alami oleh penguna. Muka hancur…

Read More

Uncategorized

Vitamin Hamil Yang Selamat Untuk Si Ibu Dan Kandungannya

Anda hamil? Wah tahniah moga perjalanan kehamilan anda selamat hingga melahirkan. Yang belum jangan risau jangan kuartir yakin dengan rezeki Allah. Tiba masanya nanti pasti anda juga akan merasa bagaimana perasaan hamil tuh dan juga mempunyai anak sendiri, yang penting usaha doa dan tawakal ya. Bakal ibu tahu ke yang seorang ibu hamil perlukan vitamin yang cukup selamat untuk tambahkan …

Read More