Uncategorized

Pengedar Shaklee Lunas kedah Cod Seluruh Kawasan Lunas

Anda adalah pengguna shaklee di kawasan Lunas,Kedah dan memerlukan shaklee secara cash on delivery (COD) di kawasan tempat tinggal anda, boleh hubungi saya, Kakcik pengedar shaklee Lunas cod seluruh kawasan Lunas dari Taman Makmur hinggalah ke Taman Perak. Perkhidmatan cod adalah PERCUMA dan menjimatkan kos postage anda.  Anda tidak perlu lagi menunggu lama untuk dapatkan produk shaklee kerana kakcik akan hantar produk shaklee terus…

Read More

Uncategorized

Pengedar Shaklee COD Aktif Di Sekitar Politeknik Sultanah Bahiyah Kulim Kedah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua.  Kakcik merupakan Pengedar Shaklee Politeknik Sultanah Bahiyah Kulim COD produk Shaklee di sekitar Politeknik Sultanah Bahiyah PTSB bermula aktif sejak awal tahun 2015 yang lalu.kakcik juga adalah seorang penguna tegar produk shaklee sejak daripada tahun itu . Kakcik  bermula join ahli dan aktif bisnes Shaklee ni sejak tahun 2014 lagi. Ketika ini kakcik baru sahaja berpindah…

Read More

Uncategorized

Pulih Selepas Diserang VERTIGO akibat Resdung Kronik | Testimoni Vivix

Hai Cikta nak berkongsi kisah pengalaman suami diserang resdung yang kronik.  .  Bercerita tentang resdung, mesti ramai yang seperti Cikta. Cikta sebelum ni menganggap resdung atau dikenali dengan nama sinusitis ni sebagai satu penyakit biasa. Sehinggalah suatu hari suami Cikta sendiri terpaksa dirawat di Hospital kerana menghidapi sinus yang teruk. . Bermula dengan kerap bersin dan selsema diawal pagi. Suami…

Read More

Uncategorized

Silau Mata Menurun Dengan Cara Semulajadi | Testimoni Vivix

Silau mata Jiha tinggi hingga perlu contact lense khas. . Bermula dengan masalah rabun, dah la power tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni. . Mata pun sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang alik…

Read More

Uncategorized

Tiada Masalah Mata Selepas Alami Stroke : Testimoni Vivix

Assalammualaikum…saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan.. . Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan2 yang lain.. . Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami…

Read More

Uncategorized

Rahsia Bagaimana Menangani Tulang Retak Dengan Cepat : Testimoni Vivix Shaklee

Kisah ini di ceritakan sendiri oleh Puan ziela mengenai kisah beliau ketika menghidapi masalah tulang retak akibat satu excident di rumah beliau. Puan ziela berkongsikan cara bagaimana beliau sembuh dari masalah keretakan tulang yang dihidapai . . Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix. . Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk…

Read More

Uncategorized

Cara Hilangkan Migrain Tanpa Ubat : Penghidap Migrain Selama 18 Tahun Kini Bebas Migrain

Migrain, salah satu penyakit yang kebanyakkan daripada kita pernah mengalaminya. Ia merupakan salah satu penyakit yang selalu berlaku di kalangan masyarakat. Orang yang mengalami migrain selalunya akan menyatakan sakit kepala di bahagian sebelah sahaja dan ianya kerap kali berlaku. Apabila berkata mengenai simptom ia juga boleh melibatkan  pelihatan iaitu mata dan juga deria lain sebelum terjadinya migrain .Ia juga boleh…

Read More

Uncategorized

Rahsia Bagaimana kanser Lymphoma Tahap 4 sembuh

Lymphoma tidak mengenal mangsa oleh demikian jangan ambil mudah jika ada di antara anda,keluarga atau orang sekeliling mengalami tanda-tanda seperti berpeluh pada waktu malam, demam, berat badan turun mendadak, kurang selera makan dan letih. Kesemua tanda-tanda tersebut berkemungkinan tanda-tanda kanser darah Limfoma Hodgkin (HL), yang boleh berlaku kepada sesiapa sahaja muda tua dan kita harus perlu berjaga-jaga kerana banyak kes…

Read More

Uncategorized

Cara Merawat Penyakit Tangan Kaki Dan Mulut ( HFMD)

Penyakit tangan kuku dan mulut ini semakin merebak di seluruh malaysia terutama di selangor penang dan kedah. Ia nya adalah disebabkan virus dan mudah dijangkiti oleh kanak-kanak yang berusia 10 tahun kebawah. Terdapat biji-biji kecil ruam yang berair seperti lepuhan akan muncul dinsekitar tapak tangan ,pergelangan tangan ,kaki dan juga disekita dalam mulut . Cara penyakit ini merebak hanya dengan…

Read More

Uncategorized

Tanda Awal Penyakit Tangan Kaki Dan Mulut (HFMD) pada Kanak-kanak Dan Mencegahnya

Ya Allah semakin merebak penyakit tangan kaki dan mulut ni (HFMD). Risaunya lah kan.semua ibu bapa mesti la gelisah tambah lagi ada anak yang bersekolah tu. Dalam kite gelisah kita perlu ambil tahu tanda-tanda awal penyakit tangan kaki dan mulut ni supaya kita sebagai ibu bapa boleh ambil langkah segera bila ada antara anak-anak kita yang terdedah dengan penyakit tangan kuku…

Read More