Vitamin

Vita-Lea® Iron Formula

Nutrien Penting untuk Kesihatan Optimum Vita-Lea Iron Formula Menyokong kesihatan optimum. Nutrien penting untuk kesihatan dan kesejahteraan optimum.   Vita-Lea® adalah formulasi dicipta khas untuk menyokong keperluan khusus lelaki dan wanita. Setiap hidangan sebiji vita-lea memberikan 28 jenis vitamin penting dan mineral kritikal, termasuk vitamin C, dan Beta Karotena untuk perlindungan antioksidan. Vita-Lea® Iron Formula mengandungi 400mcg asid folik, vitamin…

Read More

Set Vitamin, Testimoni Set Sembelit

Sembelit Dan Masalah Buang Air Besar Tiada lagi

Cara atasi sembelit

  Masalah buang air besar dan sembelit boleh menyebabkan ia menganggu kerja harian dan aktiviti kita setiap hari.Kulit mudah kusam akibat toksin didalam badan tidak dapat dibuang dengan sempurna. Malah berat badan juga akan makin naik tanpa ada sebarang perubahan walaupun sedang berdiet. Jika terus dibiarkan masalah ini, ia boleh mengakibatkan badan kita tidak sihat dan kulit wajah kita pun kusam, tua dari…

Read More

Set Kecantikan, Set Vitamin, Testimoni Set Vitamin

Kulit wajah berjerawat teruk dan cara atasinya

Kulit wajah berjerawat teruk

Puan Lisa mengalami permasalahan kulit wajah berjerawat yang teruk selepas melahirkan anak. Beliau dikatakan mengalami masalah HORMON EXCHANGE .Kulit wajah beliau kembali cantik selepas mengunakan produk shaklee 1 tempoh. Jom baca kisah puan Lisa mengenai permasalahan beliau iaitu masalah kulit wajah berjerawat teruk yang mengakibatkan beliau rasa sangat merendah diri ketika itu . Perubahan Hormon membolehkan terjadinya permasalahan kulit wajah…

Read More

Buletin Kesihatan, Set Vitamin

3 Jenis Keputihan Semasa Hamil Yang Tidak Normal

  Keputihan semasa hamil yang tidak normal dari kebiasaan. Ini mungkin tanda jangkitan vagina yang perlu diberi perhatian dan rawatan segera agar tidak beri kesan pada janin kita . Keputihan semasa hamil sering menjadi perkara yang membimbangkan dan ramai ibu hamil akan tertanya-tanya tentang hal ini. Sebenarnya, keputihan semasa hamil adalah perkara yang normal. Tapi ada setengah keadaan mungkin tidak…

Read More

Buletin Bisnes Shaklee

Aktiviti Bisnes : H&W Talk Kelas Ilmu Percuma

Aktiviti Bisnes Setiap pengedar mesti la mempunyai ilmu yang luas untuk lebih yakin untuk membantu pelanggan mengatasi masalah yang dihadapi . Oleh itu shaklee telah menyediakan kelas- kelas ilmu mengenai vitamin dan penyakit yang boleh dibantu dengan vitamin. Bukan itu saja, group saya saya sendiri juga banyak mengadakan kelas-kelas ilmu secara online bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk.menghadiri kelas secara…

Read More

Testimoni Set Vitamin

Rahsia Tulang Belakang Patah Bercamtum Semula | Testimoni

  Assalammualaikum..Saya Muhammad Faiz Bin Ahmad berusia 23 tahun. Saya ingin kongsikan #ShakleeEffect saya kepada semua. Sebenarnya saya sebelum ni anti-supllemen tau! Tu lah orang cakap, bila tak sakit memang kita tak cari supplemen-supplemen ni..Bila dah kena sendiri baru rasa kepentingannya. Jom ikuti kisah saya.. Saya terlibat dalam kemalangan jalan raya awal bulan 3 tahun ni. Semasa tu saya menunggang…

Read More

Uncategorized

Tips Memasak Kek Sekata Dan Padat

Bagi sesetengah orang yang ingin membuat kek jenis yang berat iaitu kek mentega dan kek buah , ada masalah juga untuk mendapatkan kek yang masak sekata. Kadang-kadang hanya masak ditepi tetapi ditengah masih mentah. Masak dibawah tetapi di atas juga masih mentah.  Untuk mendapatkan kek yang masak sekata mulakan dengan suhu 180 darjah celcius kemudian turunkan kepada 150 atau 160…

Read More

Uncategorized

Cara Memilih Limau Nipis

Bagi yang suka masak, selalu kedapur ke pasar beli barang mungkinlah bukan satu masalah dalam membeli barang dapur kan. Tahu cara macam mana nak memilih barang yang berkuali dan baik .So harini dalam entry kali ini di bawah tajuk Petua dapur kakcik kongsikan pada anda  cara memilih limau nipis yang baik. Limau nipis yang baik dipilih ikut berdasarkan kulitnya. Kulit…

Read More

Uncategorized

Vivix Shaklee

  Vivix Shaklee Minuman Botani yang Lazat Kod Produk: 10320 (150 mL) Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Keistimewaan Vivix Shaklee Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap…

Read More

Set Vitamin

Cara Merawat Senggugut Dengan Cepat Dan Selamat

Secara amnya,9 daripada 10 wanita akan mengalami senggugut. Alhamdulillah selama 30 tahun ini saya belum lagi pernah mengalaminya . Akan tetapi kesakitanya sering saya lihat berlaku pada orang disekeliling saya .Kesakitan akibat haid berlaku apabila otot-otot pada uterus (rahim) mengecut bagi mengeluarkan lapisan rahim. Jangan risau tentangnya kerana ia adalah normal. Kesakitan yang dirasai biasanya ialah kejang di bahagian bawah…

Read More