Uncategorized

5 faktor ketakutan wanita ketika di luar rumah.

Di dalam dunia ini apa jua yang boleh berlaku saat kita melangkah keluar dari rumah bermacam-macam yang kita fikirkan yang pasti wanita seperti saya , anda juga tidak terkecuali dari memikirkan banyak perkara yang cukup ditakuti terutama sekali apabila berada di luar rumah apa yang mereka takutkan sehingga sampai berfikir dua sehingga tiga kali ini lelaki patut tahu. ApakahFaktornya? 1.…

Read More

Uncategorized

7 Tips Mudah Banyakkan Susu Badan Dengan Cara SemulaJadi

Susu ibu adalah susu terbaik buat si anak.Kolestrom yang terhasil daripada payudara ibu akan menjadi antibiotik yang baik untuk melawan jangkitan.Proses penyusuan adalah salah satu kepuasan bagi seorang ibu .Apabila berjaya menyusukan anak sehingga 2 tahun ia akan menjadi satu kejayaan buat seorang ibu kerana bagi seseorang ibu beliau merasakan ia telah melangsaikan tanggujawabnya buat si anak. Namun begitu ramai…

Read More

Uncategorized

Baru Pakai 2 Hari Kulit Bertambah Teruk ,Wanita ini ceritakan Pengalaman Beliau

Assalamualaikum.. Saya yaya. Saya nak kongsikan testimoni saya sendiri tentang masalah jerawat yang telah ‘menyerang’ saya tahun lepas. Dan saya bersyukur sangat┬▓ sebab shaklee banyak sangat membantu memulihkan dengan cepat. Sebelum tu nak bagi tahu, kulit saya memang tak ada masalah jerawat ni. pernah jerawat dulu pun masa sekolah. itu pun tak berapa teruk sangat. Masa bulan jun 2017 kulit saya dah…

Read More

Uncategorized

Ketahui Rahsia Bagaimana Sakit Dan Lenguh-lenguh Badan Hilang Dengan Cepat ( Testimoni Vivix)

Assalamualaikum. Saya Wan Zainab Bt. Wan Muhammad berusia 29 tahun. Mempunyai 2 orang cahaya mata lelaki. Saya suri rumahtangga yang bekerja dari rumah. Saya merupakan ibu yang aktif dan sibuk dengan aktiviti luar. . Selepas melahirkan anak kedua, saya mengalami masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh, sakit belakang dan kerap letih. Situasi ini saya sedar sewaktu anak kedua berusia 7 bulan. Anak…

Read More

Uncategorized

Tips Mudah Kuruskan Lengan Supaya Kelihatan Cantik

6 Tips Mudah Kuruskan Lengan.  Selalunya bila bab kurus mengurus nih orang ambil perhatian bab-bab pinggang,peha, kempiskan perut tapi ramai yang lupa bahagian yang satu nih. Ya , sudah tentu lah lengan kita. Bila dah kurus lengan salah satu bahagian yang akan di beri perhatian oleh orang lain jika tidak dijaga dengan baik kerana dantu lengan akan ‘mengelebeh’  dan sangat hodoh…

Read More

Uncategorized

Kebaikan Yang Boleh Kita Dapat Jika Minum Air Suam

Air suam dn air sejuk adalah sesuatu yang berlainan. Kebaikan air suam lebih banyak berbanding air sejuk atau pon berais ,tapi ia tidak menyakal juga kebaikan ai sejuk . Tapi hari ini saya kongsikan beberapa kebaikan yang boleh kita dapat dari minum air suam antaranya ialah :  ­čŹâMembersihkan Tubuh Air suam cukup efektif dalam membersihkan tubuh. Jika sistem penghadaman anda…

Read More

Uncategorized

Ketahui Kebaikan Dan Testimoni GLA Complex

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Selalu ada yang tanya, Shaklee ada tak produk macam EPO (Evening Primrose Oil)? Ofcoz Ada! GLA Complex jauh lebih bagus daripada EPO!  Saya juga adalah penguna EPO dulu dan sekarang telah mengamalkan GLA kerana mendapati ada perbezaan di antara kedua -duanya, so Hari ini saya kongsikan kelebihan dan manfaat yang ada dalam botol GLA Complex yang comel ini .…

Read More

Uncategorized

Rahsia Nenek Hilangkan Gout Cara Semulajadi

Seperti yang kita semua tahu ,Gout nih punca adalah dari bacaan asid urik yang tinggi . Bila dah tidak terkawal mula lah ia akan dan asid urik mula terkumpul di bahagian-bahagian sendi ia akan terjadi lah Gout. Gout ni adalah keadaan dimana berlakunya keradangan yang menyebabkan kesakitan di bahagian tendon, sendi dan berlakunya pembengkakan.  Sendi metatarsal-phalangeal di tapak kaki adalah…

Read More