Uncategorized

Luka Bersalin Sembuh Ikhtiar Dengan Vivix

Bersalin secara normal adalah sesuatu yang yg diidamkan oleh semua ibu yang bakal bersalin namun apabila mengalami jahitan sikit atau banyak , selalu menghantui para ibu yang akan bersalin buat kali pertama atau kali yang kedua atau sebagainya ..Ia akan menjadikan trauma pada para ibu .
Jika tersilap penjagaan luka bersalin juga boleh mengakibat kan kemudaratan kepada para ibu seperti luka jahit terbuka , mengalami pendarahan , bernanah dan sebagainya .Pergerakkan yang terlalu banyak , pemakanan yang salah dan sbgainya .
Oleh itu disini kak cik kongsikan sedikit pengalaman dan testimoni seorang ibu Puan Ainul dalam menghadapi masalah luka bersalin terbuka dan bagaimana cara beliau ikhtiar menangganinya ..

tips luka bersalin cepat sembuh

LUKA JAHIT BERSALIN TERBUKA SAMPAI TAK BOLEH JALAN, TAK BOLEH DUDUK
.
Bersalinkan Maryam secara normal dan vacum. 2 hari sakit tak dapat tidur, seminggu di hospital, 2 kali induce.
Sehari balik dari hospital, maryam demam panas dan kuning naik tinggi. Jadi kena masuk nicu.
5 hari dia di NICU, Ainul ulang alik 2-3 kali ke DEMC setiap hari untuk hantar susu.
Jahit kat bawah yang ” banyak” belum sembuh.. asyik bergerak ke sana sini sampai 1 tahap ainul nak berjalan pun sakit giler. nak duduk lagi la. sampai dalam kereta menangis dekat husband sebab tak boleh nak duduk pun. nak duduk pun takut. huhuu
Ya ALLAH sakitnya. 
Nak duduk sakit.. 
Nak berjalan lagi la sakit..
Sampai nak duduk menanges.. huhuhu
Last pilihan Ainul makan VIVIX. dulu rasa vivix ni MAHAL la. Tapi bila dah SAKIT , MAHAL dah tak nampak dah. Yang PENTING sakit hilang.
set besalin ceaser shaklee

3 Hari konsistent makan setiap hari….
ALHAMDULILLAH.. lega sangat. Dah takde pedih, sakit nak duduk, berjalan. Siap boleh pakai seluar
.
BONUS lagi bila makan vivix semasa berpantang ni:
1. SUSU MERIAH. memang dalam pantang susu memang banyak. tapi kali ni ‘ lain sangat ‘ .. sampai demam pulak bengkak susu. Alhamdulillah dapat bayak buat stok ebm untuk anak. 
2. Darah kotor berketul ketul keluar. cerita dekat akak mengurut. dia cakap bagus darah tu keluar. darah tu kalau tak keluar bahaya. bahaya kalau darah nifas ni tak keluar betul betul. keluar habis. pernah baca darah nifas yang tak bersih boleh jadi kanser. 
3. Badan rasa segar, sedap la orang cakap. takde la lemau semacam. badan bertenaga. boleh uruskan anak anak walaupun pantang sendiri. muka pun tak pucat sebab peredaran darah berjalan lancar
.
Kalau rasa set berpantang banyak bebenor nak kena telan, ambil je vivix ni je rasanya dah cukup. ALL in 1.
Memang berbaloi makan vivix masa pantang. Sangat puas hati. Next berpantang pun akan pastikan vivix ada pada hari pertama bersalin nanti. baru la luka cepat sembuhkan
Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya.
Terima kasih sebab kembalikan senyuman saya.
#supermomshakleestory 
#myvivixstory
#vivix
Begitu lah pengalaman dan perkongsian dari beliau sendiri selepas berikhtiar dengan mengunakan vivix sebagai alternatif kepada permasalahan beliau ..
Jika anda mengalamai masalah yang sama seperti Puan Ainul dan ingin berikhtiar dengan vivix boleh hubungi kakcik seperti dibawah ..
Anda akan mendapat konsultasi dan hargayang terbaik dari kakcik  …
Nurhafizah zamri | 0164459690
Fb | Hafizah Zamri Acik
Instagram | Hafizah _jual_ shaklee
COD | KULIM | IPOH | SIMPANG PULAI

Tagged , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *