Buletin Bisnes Shaklee

Aktiviti Bisnes : H&W Talk Kelas Ilmu Percuma

Aktiviti Bisnes Setiap pengedar mesti la mempunyai ilmu yang luas untuk lebuh yakin yakin untuk membantu pelanggan mengatasi masalah yang dihadapi . Oleh itu shaklee telah menyediakan kelas- kelas ilmu mengenai vitamin dan penyakit yang boleh dibantu dengan vitamin. Bukan itu saja, group saya saya sendiri juga banyak mengadakan kelas-kelas ilmu secara online bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk.menghadiri kelas…

Read More

Set Vitamin

11 Petua Hilangkan Penyakit Panau Secara Semulajadi

panau

Panau adalah jangkitan yang kerap berlaku pada lapisan luaran kulit disebabkan oleh kulat jenis Malassezia. Kulat ini biasanya ditemui pada bahagian kulit di mana terdapat banyak penghasilan sebum (minyak) seperti bahagian dada, belakang badan, muka dan kulit kepala. Kulat jenis Malassezia furfur ini adalah sebahagian daripada flora kulit yang normal dan menyebabkan jangkitan dalam keadaan-keadaan yang tertentu. Penyakit Panau nih kalau orang tua-tua…

Read More

Set Vitamin, Vivix

BUERGER ANGKARA ROKOK – DIPOTONG JARI KAKI DAN TANGAN AKHIRNYA

buerger

Rokok sememangnya mampu mencetuskan pelbagai penyakit yang boleh membunuh, termasuklah sejenis penyakit saraf yang membawa kemudaratan iaitu BUERGER. Walaupon penyakit ini jarang di dengari atau dibincangkan , namun tidak bermaksud ia boleh diabaikan. Wahai Sang Perokok Tegar, hentikan tabiat kotor itu sekarang kerana kelak ia akan memudaratkan akibat Buerger.     APA ITU BUERGER ? Penyakit Buerger ini jarang sekali…

Read More

Vitamin

Vita-Lea® Iron Formula

Nutrien Penting untuk Kesihatan Optimum Menyokong kesihatan optimum. Nutrien penting untuk kesihatan dan kesejahteraan optimum.   Vita-Lea® adalah formulasi dicipta khas untuk menyokong keperluan khusus lelaki dan wanita. Setiap hidangan memberikan 28 jenis vitamin penting dan mineral kritikal, termasuk vitamin C, dan Beta Karotena untuk perlindungan antioksidan. Vita-Lea® Iron Formula mengandungi 400mcg asid folik, vitamin B yang diperlukan untuk tubuh…

Read More

Uncategorized

ESP – Soy Protein Isolate Powder

MEMBERIKAN TENAGA BERTERUSAN BERASASKAN PROTEIN TUMBUHAN      Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama Kebanyakkan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian  Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protien kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda,seperti batu bata yang membina…

Read More

Testimoni Set Vitamin

Rahsia Tulang Belakang Patah Bercamtum Semula | Testimoni

  Assalammualaikum..Saya Muhammad Faiz Bin Ahmad berusia 23 tahun. Saya ingin kongsikan #ShakleeEffect saya kepada semua. Sebenarnya saya sebelum ni anti-supllemen tau! Tu lah orang cakap, bila tak sakit memang kita tak cari supplemen-supplemen ni..Bila dah kena sendiri baru rasa kepentingannya. Jom ikuti kisah saya.. Saya terlibat dalam kemalangan jalan raya awal bulan 3 tahun ni. Semasa tu saya menunggang…

Read More

Uncategorized

Tips Memasak Kek Sekata Dan Padat

Bagi sesetengah orang yang ingin membuat kek jenis yang berat iaitu kek mentega dan kek buah , ada masalah juga untuk mendapatkan kek yang masak sekata. Kadang-kadang hanya masak ditepi tetapi ditengah masih mentah. Masak dibawah tetapi di atas juga masih mentah.  Untuk mendapatkan kek yang masak sekata mulakan dengan suhu 180 darjah celcius kemudian turunkan kepada 150 atau 160…

Read More

Uncategorized

Cara Memilih Limau Nipis

Bagi yang suka masak, selalu kedapur ke pasar beli barang mungkinlah bukan satu masalah dalam membeli barang dapur kan. Tahu cara macam mana nak memilih barang yang berkuali dan baik .So harini dalam entry kali ini di bawah tajuk Petua dapur kakcik kongsikan pada anda  cara memilih limau nipis yang baik. Limau nipis yang baik dipilih ikut berdasarkan kulitnya. Kulit…

Read More

Uncategorized

Vivix ®

Minuman Botani yang Lazat Kod Produk: 10320 (150 mL) Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Keistimewaan Shaklee Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam…

Read More

Buletin Kesihatan

Punca Sakit Jantung Yang Jarang Kita Ketahui.

Seperti yang kita tahu sakit jantung bukan la perkara luar biasa bagi rakyat malaysia malay ia adalah penyakit yang plaing berisiko dan ia juga digelar ” Pembunuh senyap”. Dalam istilah perubatan serangan sakit jantung di panggil “Acute Coronary Syndrome” Tapi perlu la kita semua tahu sakit jantung adalah satu istilah yang umumuntuk mengambarkan sakit oads bahagian dada disebabkan masalah jantung.…

Read More